min fredag


det började inte bra med nationella i matte på morgonen. Fick panik på andra delen för ja tyckte det var för "lätt" så jag läste igenom uppgiften typ 1000 gånger och när det va 10 min kvar kom ja på att jag glömt räkna typ halva uppgift.. oooppps. Men jag hann så jag hoppas det inte blev för kladdigt.

Och hemkunskapen är ÄNTLIGEN färdig och inlämnad.. gött! då har vi bara en provmiddag och ett prov kvar i det ämnet :p Sen så hade vi simning också men vi gjorde ingenting, och spanska där vi typ inte heller gjorde nånting.


Sen har jag bara varit hemma och tatt de lugnt, har varit skittrött idag så det passade fint... Jag, mamma och malin gjorde pizza , den blev god :)


look of today = myskläder!

sen så har jag bara typ ÄGT Kim på msn spel... bara för att jag är bäst liksom ;D

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0