lugn fredagkväll, igen!

= tråkigt!
fast jag har varit sjukt trött idag och det är rätt skönt och bara göra ingenting ibland... Det var ett tag sedan.
Jag vaknade upp hos Elin sen stack vi väl hem och försökte hitta något ställe vi kunde dra till. Men det blev inte att någon kunde så det var bara typ jag och Sandra kvar och mamma tyckte vi skulle va fler från glumslöv som hon kände....aaaa  så det slutade med att Sandra åkte in någonstans själv & jag gick ut och cyklade en runda med mamma i glumslöv också stannade vi o fotade lite haha :p mamma gör väldigt fina hopp hon.
 
Sen hem och hoppa ner i soffan, först Talang, sen älskade Solsidan och nu sitter jag och kollar på Pirates of the Caribean. Usch va mycket slimegubbar det finns i den filmen, men Jack Sparrow e så rolig ;)


nu ser jag bara liite *hosthost - mycket* loffig ut. Men det får duga en sånhär seg osminkad fredag ;)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0