lööökig - japp

varm träning idag, fast rätt bra ändå för det är mycket skönare o träna när det är varmt och allt gör mycket mindre ont haha :p gick väl okej idag men iaf så träffade jag Linnea i slutet, först fattade jag typ inte att det var hon sen så fattade jag hihi har saknat henne! :*
Och fillifjonken, micky och nina är nu nyblivna turnatöser wiiihhhoo :D och med Tilda också nu kommer det fan köttas som satan nu + ett nytt grymt fristående hehe!

Nu ska jag duuscha, ska bli såå skönt. Sen fix & käk och ikväll ska jag kolla bio med Fiona, Astrid och Astrids kompis :) Kick Ass tror jag det blir höhö (h) Det är någon action komedi som nog passar bra en trött lördagskvälls humör haha


Vi hörs! :)) 

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0