kvitto på GA, otacksam neger & cykel utan växlar!

okejokej, efter skolan skulle jag och oliwia gå till GA för att fixa lite saker till provmiddagen på onsdag. Dom har ju ett sånt stort torg där med massa saker. Men kvitto..hahah de har dom inte!
Lite kul, folket började skratta när vi fråagade och ringde chefen och allt men det slutade med att de fick skriva ner det på pappar haha.. sen gick vi lite rundor och alla typ bara skratta åt oss när vi ville ha ett kvitto på lite persilija som kostat typ 2 kr.

Sen när jag kom hem från tåget ´va där en mamma där med sin unge (och nej, jag har inget emot negrar men ko, inte på något bättre ord och ni skulle fatta att hon inte snackade svenska) Och hon bara gav mig sin mobil så jag skulle snacka med den i luren. Och på andra sidan var där någon yr tant som undrade var hon var och att hon skulle hoppat av i landskrona egentligen :p Sen när ja förklarade allt för henne på engelska och gick med henne till perrongen och allt bara tittade hon bort. Inte ens ett tack.. hallå?!

Och sen när jag skulle cykla hem så fungerade inte växlarna.. vafan! Där satt jag och trampade som en idiot på plan mark utan att komma någonstans. Till och med i nerförsbackarna gick det sakta haha. Dumma cykel :(

Idag är måndag alltså inget planerat vilket betyder plugg, plugg, plugg! blöö



Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0