fel låttexter x)

http://www.saltmannen.se/

haha, gud ni måste kolla in på den sidan, ni kan få en hel natts underhållning! :)
Det är låttexter som folk uppfattat lite fel, typ:

Artist: Jason Mraz
Riktiga texten var:
Im yours
Men jag sjöng:
I’m George

Artist: Ramones
Riktiga texten var:
Sheena is a punkrocker
Men jag sjöng:
Kinaris och pannkakor


Artist: Avril Lavigne
Riktiga texten var: 
Lay back it's all been done before
Men jag sjöng:
Lay back, it's all for Dumbledore

Artist: Amelia
Riktiga texten var:
Så kom Amelia,
ge din röda mun
Men jag sjöng:
Så kom Amelia,
i min röda mun

hahahahaha, ni får kolla själv för roligare ;)
tack förresten för ikväll tjejer, ni är bäst! :*
pizza, snack, John Tucker must die, runda, sms-roulette, spel, godis & massa mys :)

nu ska jag sova, ska upp tidigt imorn och träna i Kämpinge. puss! :)


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0