fakaff ♥

fiona, amanda, kajsa, alice, filippa & fay ♥ haha, lite kul för det låter lite som fuck off ;)

tack iaf tjejer för en trevlig kväll & natt. Vi kollade på två filmer Deadline och Prinsessa. Jag var inte jätteinsatt i Prinsessa men den var inte så dålig.. lite rolig ibland med rätt djup och sorglig om man tänker efter :p
Och Deadline va faktiskt bra för att vara skräckfilm, inte massa blod och sånt utan typ psykist läskig. Fast man fattade ingenting i slutet, man visste typ inte om det var sant elr vem det var som gjorde vad. Men ja.. lite spännande iaf :)

Imorse gick vi ut och gick en runda, sköönt sen hem för frulle. När alla hade stuckit åkte jag och alice till Olympia och kollade på Alices Mickel som spelade :) Kallt var det så vi gick och köpte varm-choklad mumms!
Nu är jag hemma, trött är jag också. Blev inte många timmars sömn inatt så ska nog gå o lägga mig tidigt.
& jag orkar verkligen inte skola imorn...uschbläääää på det!


godisskålen som frammåt natten utbyttes mot frukt haha :)

Filmerna - Deadline & Prinsessa

osså lite gympa såklart...ingen fin flickis dock & kolla filippa i bakgrunden haha ;)

hahahah, jöö vi e så goolliiiaa x)

love you girls ♥

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0