duktig dag

heejsan allihopa :)
Idag har varit en tråkig men bra dag.

+ Kim (eller ja, hans mamma) körde oss från olympia så vi slapp ta bussen
   jag kom in på Procivitas... wiihooo
   jag har lagt min Powerpoint i rätt mapp
   Camilla tyckte vi va duktiga på svenskan
   Jag fick smaka Johans McFlurry
   Vi kladdade bara på bilden
   Småungarna var väääldigt duktiga idag :) Nästan alla klarar av att sparka upp på händer och falla ner på rygg helt spända med bara lite pass, yeah!
   Spagetti & köttfärssås till mat
   H&M kläderna har kommit, kommer bilder imorn! (förhoppningsvis)
   Sigge har kommit tillbaka från sjukhuset!!!

- Matten var tråååååkig, som vanligt
   Jag gjorde ingenting på pluggtimmen
   Maten smakade bajs
   Musiken var onödig och vääldigt tråkig
   Jag gjorde i prencip ingenting mellan skolan och småungarna
   Jag är trött
   Jag hittar inga kläder till imorn
   Och det här med att plugga... tja det har jag heller inte hunnit

Får hoppas på att hinna lite nu så ingen bra uppdatering idag, sorry!

poouuss på eeeer

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0