drömmar

shit, idag har jag drömt världens konstigaste dröm.
Världen hade skickat upp något konstig raket i rymden som gick 4000100 % över vad den skulle eller något, så hela världesn betedde sig som i rymden. Man kunde vara i sin rymdraket (men jag fick jätteont i öronen och letade upp ett par öronproppar) sen så kunde man vara hemma också. Då åt vi korv stroganoff & jag gick även till UM som låg på ett ställe i England för att kolla upp min tå?!
Men asså den va helt knäpp för hela världen gick skitsanbbt och alla va helt deprimerade nere på jorden. Asså jag vaknade av att den va obehaglig, usch assvår att förklara. Drömmar är konstiga ibland.

Nu måste jag gå och äta frulle, om 20 min sticker jag och mamma till malmö och shoppar... puss!!

och ifall någon undrade om jag klarade mig på de 16 minuterna igår så gjorde jag inte de, jag gick inte o la mig förrän halv 1 hehe.. dumma :))

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0