april april!

Har ni blivit lurade idag??
För en gång skull har jag inte varit så lättlurad iår, förutom imorse när tåget jag och mamma skulle ta till malmö inte gick så sa hon att om sånt hände så satt dom in ersättningshelikoptrar... haha det var det ända jag gick på.
Sen försökte eve med att jag lagt ut nakenbilder på bloggen & att hon skulle vara med på tv ikväll, men hon är inte särskilt övertygande ;)
Filippa sa också att jag lagt ut nakenbilder men hon va inte heller så duktig haha ;)

Sen har jag lurat Felix att det faktiskt va hallon i blåbärssoppa (internt skämt typ;)) men han va inte dum nog idag så han gick inte på det ;)
Sen lurade jag Johan att vi skulle flytta men när han blev sur så fick ja säga sanningen (a)
Sen lurade jag precis Oliwia att tåget hoppat av spåret så jag inte hann på bio...
HAHAH, söt som hon är gick hon på det :))

Tänkte komma på något riktigt lurigt här men har inte gjort det och jag hinner inte luras mer idag så jag får väl vänta ett år!!

& grattis till alla skämtbarn idag (särskilt linnea & oliver) GRATTIS! :D

nej, nu msåte jag verkligen gå annars missar jag bussen!
PUSS!!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0