älskar gymnastik!

Tänk vad man kan älska att kuta ungefär 30 m till ett redskap som står helt stilla. Sen använda all sin kraft för att hoppa så högt som möjligt och göra världens bästa volt. Tänk vad man bara ääälskar känslan att landa en perfekt volt eller att köra ett nytt varv då adrenalinet bara pumpar!
Eller att bara flyta över tumblinggolvet och få till det perfekta stämmet och bara flyga runt i luften och på nått konstigt sätt ha full koll och veta var man är, så himla härligt!
Och tänk o komma hem helt slutkörd och darrig i kroppen efter en träning och längta sönder efter träningen imorn!
ååh, gymnastik e helt klart bäst!! va fan skulle man ta sig till utan den asså?


                                   spring, spring, spring!! ;)

Nu ska jag sova, natti!

och vetni vad glad jag bler när jag kollade på schemat och såg att vi började 10 imorn! Alltså sovmorgon till 10 över 8 - götte! :D

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0