22.05

wooj, klockan är 22.05 och jag har inte ätit eller duschat.
Det beror på träning till nio som blev till typ 20 över för vi snackade (åh, mamma är så söt och blev jätteorolig när jag inte kom ut för hon trodde alla andra hade kommit ut, men de va antagligen Fram och sen svarade jag inte när hon riingde) och sen hade inte mamma hittat chokladglass till imorn så vi fick köra till Coop och leta och hittade som tur va! Och nu har jag skickat mitt arbete till Camilla och såklart glömt att ge 129:- till Ida för linnena...hehe
nu väntar duschen och spagetti och köttfärsås och soova.. tur att vi har sovmorogn till 10 iaf :)

Och det var någon som frågade om jag skulle gå på Procivitas till hösten -
& ja, det blir väl så :) Om jag kommer in (vilket jag gjorde prelimenärt), har hört så himla många rykten men tyckte ändå det verkade som en bra skola så vi får väl testa ;)

nu är den 22.09 hehe.. puss!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0